ponedjeljak, 30. svibnja 2016.

NAJJEDNOSTAVNIJI RECEPT ZA KRAFNE – SVAKI PUT USPIJU

Dugo sam tražila recept za krafne, da ne budu masne, da budu mekane i da izgledaju kao kupovne a opet da su domaće..nakon duge potrage i kombiniranja evo što sam našla i kako je ispalo… pridržavam se svakog slova koje ovdje piše…. pa sretno i dobar tek 🙂

Sastojci
4 žumanjka
2 vanili šećera
30 g šećera
među prstima soli
2,5 dcl mlijeka sobne temperature
5 jušnih žlica ulja
kvasac (ja koristim u prahu, jedna vrecica je dovoljna)
1 jušna žlica ruma
1/2 iscijeđenog soka od limuna
1 limunova korica naribana
600 g OŠTROG brašna



Priprema
1.
Žumanjke i šećer izmiksati, dodati malo mlijeka (cca 1 dcl), rum, sol, limunov sok, limunova kora, kvasac, ulje i sve dobro promiješati te ostaviti 20-25 min na toplom da odstoji.
2.
Postepeno dodavati brašno uz neprestano miješanje i kasnije po potrebi ostatak mlijeka. Potrebno je dobiti smjesu mekanu (ko za orehnjaču). Tijesto odmah razvaljati na 1 cm debljine i izrezati u krugove, premažem rubove bijelanjkom, zatim pokriti krafne i ostaviti ih da se dignu.
Ja obično tijesto napravim navečer i ostavim ih preko noći da se dižu…ujutro su mi duple…
3.
Imam tavu od 28 cm i za nju mi je potrebno 2,5 dcl ulja za pečenje krafni. Zagrijem ulje prvo na najjače, a zatim do kraja smanjim i pustim da se izjednači temperatura. Uvijek u ulje stavljam prvo gornju stranu krafne i pečem poklopljene, zatim ih okrenem i drugu stranu pečem bez poklopca. (cijeli postupak pecenja traje mozda 1-2 mninute). Kad su gotove stavim ih u zjedlu (u kojoj je prethodno paprinati ručnik da još malo upije masnoću) i držim ih poklopljene. Nafilam ih pekmezom tek kad su sve krafne pečene

4.
Napomena: da bi dobili rub bitno je da vam u tavi za pečenje ulja bude malo manje od polovce debljine krafne tako da se ne urone cijele u ulje.

Izvor: coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar

 

Domaćica Template by Ipietoon Cute Blog Design