utorak, 31. svibnja 2016.

ZAPEČENI PATLIDŽAN NA MOJ NAČIN...

kažem na moj način zato što je tako moja mama uvijek radila sa patlidžanom i ostalo mi drago jelo još od djetinjstva. Možda ima sličan recept ali ne mari neka i ovoga.......

SASTOJCI
• 3 patlidžana
• 1/2 glavice ili 4-5 češnja bijelog luka
• 1/2 vezice peršuna /to je kod mene puna šaka/
• 4 kašike prezle (može i više ako hoćete gušći umak)


 

• po potrebi paradajz iz tetrapaka
• kašikica origana i bosioka (još ljepše sveži ako imate)
• so,biber,
• 1 kašika parmezana
• 1 pakovanje tost sira ili 100 gr nekog topivog gaude ili trapista


 

PRIPREMA
Patlidžane oprati,razrezati na šnitice ali ne do kraja i dobro nasoliti...neka tako odstoje 1/2 sata,zatim ih proprati od soli i gorčine koju su pustili pa staviti u rernu pola sata da omekšaju.

Za to vrijeme napraviti punjenje,tako što izdinstate biojeli luk na maslinovom ulju,dodate peršun i začine, so, biber, paradajz pire, malo vode i sve to prokuvate.

Na kraju dodati prezlu da taj sos zagusti.Izvaditi patlidžan iz rerne,poškropiti masl.uljem i napuniti smjesom svaki režanj.Zatim u svaki režanj pored smjese ugurati po parče tanko sječenog sira.

Opet zaliti sve maslinovim uljem i na kraju parmezanom.Peći na 180 dok ne poprime rumenu boju,a možete i bocnuti nožem da vidite je li pečeno.

Prijatno!

Posluživanje
Meni je ovo glavno jelo uz malo sezonske salate,a vi ga možete služiti kao toplo predjelo ili kao prilog uz šnicle ili ribu.

Izvor: http://www.coolinarika.com/

0 komentari:

Objavi komentar

 

Domaćica Template by Ipietoon Cute Blog Design